Perisian terbaru MyKad itu diuruskan oleh I-Synergy
Universal Sdn.Bhd. iaitu sebuah syarikat pemasaran integrasi dengan kerjasama
Koperasi Pembangunan Multimedia (MDeC).
Pengarah Eksekutif I-Synergy Universal, Lawrence Teo
berkata, program MyKad Smart Shopper telah berjaya menarik lebih 2000 pemilik
MyKad mendaftar dengannya setakat Ogos lalu.
Menurutnya, ketika ini 100 buah pusat membeli belah telah
mengaplikasikan urus niaga dengan mengunakan Mykad menerusi konsep pemasaran
perkongsian yang dikenali sebagai Affiliate Junction.
“Kami membangunkan konsep pemasaran perkongsian dengan
memeberi ganjaran kepada rakan kongsi yang memperkenalkan program ini kepada
peniaga dan pengguna.
“Kami juga merancang mengembangkan rangkaian Affiliate
Junction pada masa depan untuk memberi kemudahan kepada 27 juta rakyat di
negara ini,” kata beliau dalam satu kenyataan di sini.
Rakyat Malaysia
boleh mendaftarkan MyKad mereka melalui rangkaian rakan kongsi Affiliate
Junction untuk menikmati pelbagai tawaran hebat program ini.
Sumber dipetik daripada : UTUSAN MALAYSIA